loading...
دوستی تنها دوستی
Yousef بازدید : 10 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

بی مقدمه حتما تا حالا این جمله به گوشتون خورده که میگن هر چیزی جدیدش خوبه ولی دوس قدیمیش!!!

ولی حالا من میگم مث دوستم هر چیزی قدیمیش خوبه از هر لحاظ به این جمله ای که من میگم دقت کنید فک میکنم با حرف من موافق باشین برا مثال:

دوس دختر اولا والا خیلی بهتر بودن این تازگیا دیگه شور دوستی و دوس بازی در اومده!!!

یا نه دوس پسر البته دو دوست اونم از جنس موافق دیگه نمیشه به کسی اعتماد کرد اگه پیش دوستت با یکی باشی و یکم غفلت کنی میبینی که مخ دوس دخترتو زده!!! واقعا که!!!!!!!!!

یا نه چرا همش مسائل مربوط به دختر و پسرا این همه جنس تو بازار هس آیا میشه این جنس هارو با ده سال پیش مقایسه کرد بی شوخی قیمت ها رفته بالا کیفیت ها اومده پایین بیخیال..............

برچسب ها مقایسه، بی ربط ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با نام ویاد او سلام به همه من این وبو ساختم تا تنهاییامو بریزم توش پس اگه به مزاجتون خوش نیومد به کوچیکی خودتون ببخشد.Yousef
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 552